מדיניות משלוחים והחלפות

 

מדיניות משלוחים והחלפות

     משלוחים

  1. אפשרויות משלוח:
  2. דואר רשום / 15 ש”ח / עד 14 ימי עסקים
  3. שליח עד הבית תוך 3 ימים / 30 ש”ח / עד 3-6  ימי עסקים
    איסוף עצמי מנקודות איסוף – חינם  בתיאום מראש בלבד בוואטסאפ.                                                                                  
  4. מרגע יציאת המשלוח מהחברה ייתכנו עיכובים לא צפויים מצד חברת המשלוחים, שלא בידי החברה.

 

כללי:

  1. כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

      2. התמונות של הנעלים באתר הינן להמחשה בלבד. והם עלולים להיראות שונה בין מסך למסך בגלל איכויות ורזולוציות שונות בין מסכים שונים, לכן, ייתכנו הבדלים בין מראה הנעלים באתר ובין המראה שלו בפועל. בכל מקרה של סתירה בין המוצג באתר ובין המראה בפועל, יהיה המראה בפועל זה שמחייב. עם זאת, עושה החברה את המיטב על מנת שהנעלים המוצגים באתר יוצגו בצורה הדומה ביותר למראם בפועל.

 

3. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, ואינם כוללים דמי משלוח.

 

4. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה      שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם              תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים.

 

ביטול עסקה:

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

  1. ביטול עסקה יתבצע בתנאי שהפריט שהזמנת טרם יצא למשלוח, ולאחר לא יותר מ-24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה באתר.
  2. ההחזר הכספי עבור ההזמנה שבוטלה יבוצע ע”י זיכוי כרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה ובניכוי של 30 ₪ / 5% (הנמוך מביניהם) כדמי ביטול. (לברר כמה עולה לי ביטול)
  3. במקרה שמוצר אזל מהמלאי או שמסיבה כלשהי לא ניתן לספקו ללקוחה, תהיה רשאית החברה להודיע ללקוחה על ביטול הרכישה בתוך 2 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה.

 

מדיניות החלפות:

  • נשמח לאפשר לך לבצע החלפה על כל הנעלים שתרכשי בקלות ובמהירות, במידה והמוצר נקי ולא נעשה בו שימוש כלל והוא ראוי למוכרו בשנית.
  • במידה וברצונך להחליף מידה/גזרה, צרי אתנו קשר בתמיכה בוואטסאפ בתוך 24 שעות מקבלת ההזמנה המשלוח
  • ההחלפות יאושרו לאחר בדיקה היגיינית של המוצר, ובדיקה מקיפה שלא נעשה בו שימוש או נזק, ברגע שמוצר לא יעבור את הבדיקה הוא יוחזר לשולחת.

ניתן לבצע החלפה בכל אחד מהסניפים שלנו  בתיאום מראש או באמצעות שליח בתשלום דמי משלוח .                                                                                                                               במידה והחלפת הפריט מיועדת להתבצע באמצעות משלוח, עלויות המשלוח חלים על הלקוחה המחליפה.

 

רכישת מוצרים באתר

  1. רכישת המוצרים תתבצע באמצעות הוספת מוצרים לסל הקניות, לאחר הוספת מוצרים לסל הקניות תזין המזמינה בטופס המקוון המיועד לכך בתהליך
    ההזמנה את פרטי המזמינה. השדות המסומנים בכוכבית קיימת חובה למלאם ובלעדיהם לא תתאפשר השלמת ההזמנה.
  2. על מנת למנוע כל אפשרות של תקלה במשלוח על המזמינה למסור רק פרטים מדויקים ונכונים.
  3. מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה וזאת לשם ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות ועל כן יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
  4. מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת המוצר על ידי המזמין יחשב לביצוע הזמנה (להלן:”ההזמנה”) עם קבלת ההזמנה, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי
    ורק לאחר אישור חברת האשראי כפי שיובהר להלן, הפעולה תאושר ויצא אישור סופי של ההזמנה, חיוב הלקוח עבור המוצר יבוצע דרך כרטיס האשראי והכל בכפוף להימצאות המוצרים במלאי החברה והאתר.
  5. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה על ידי המזמין, יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.

 

אופן ביצוע התשלום עבור ההזמנה

  1. התשלום עבור המוצרים יעשה באמצעות כרטיס אשראי.
  2. בעת שימוש בכרטיס אשראי לשם ביצוע התשלום, יתבקש המזמין למסור את הפרטים המצוינים להשלמה בעת ביצוע ההזמנה
  3. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בטופס ההזמנה המקוון, ישלח אל המזמין אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמה ואישור התשלום.
  4. אישור פעולת הרכישה מותנה בהימצאות המוצר הנרכש במלאי במועד האספקה המבוקש ו/במועד ההזמנה. אם לא צויין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהיה הנהלת האתר מחויבת בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב למזמין כל סכום ששולם אם שולם להנהלת האתר ו/או תבטל את החיוב אם בוצע בגין פעולת הרכישה.
  5. יובהר כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר  ולא ניתן לספק אותו, במקרים אלו תבוטל העסקה והחזרת הכסף במלואו ללקוח.

לכל שאלה או בקשה אנחנו זמינים בוואסאפ  לתמיכה ועזרה, ומקרים חריגים לאחר ביצוע הזמנה.

 

מדיניות פרטיות

  1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: “הנרשם”) במסגרת מילוי טופס ההרשמה יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה:

    2. החברה לא תמסור את פרטי הנרשם, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי הנרשם ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הנרשם לבין חברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר – וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר – החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ”ל את פרטי הנרשם ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הנרשם מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הנרשם ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר הנרשם איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. לנרשמים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.

    3. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשם לכך שפרטי הנרשם שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לנרשם בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר); (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; וכן (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות “עוגייה” (Cookies) – שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור ייחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ”ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.

    4. הנרשם מאשר שידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הנרשם מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

    5. נרשמים: (א) שמתנגדים לשימוש בפרטיהם; או (ב) שמעוניינים להסיר עצמם ממאגר המידע הרשום בבעלות חברה; או (ג) שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר; יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברה או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעלו בהתאם להוראה שנמסרה לה.